Pacient Care Coordinator - București
Echipa DENT ESTET București își caută colegi noi!
Misiunea DENT ESTET, lider de piață în domeniul serviciilor de medicină dentară în România, a fost întotdeauna binele pacienților pe termen lung prin inovații continue, aducând stomatologia viitorului tot mai aproape de români.
Ne definește cultura de sharing, ceea ce înseamnă că echipa DENT ESTET împărtășește întotdeauna din cunoștințele individuale dobândite în ani de experiență, dar și din nenumăratele specificații ale cazurilor individuale ale fiecărui pacient.
Investim în sediile noastre. În primul rând pentru echipă. La DENT ESTET vei beneficia de apreciere atât din partea companiei, cât și colegilor, și te vei bucura de un sediu de lucru elegant, conceput și amenajat la standarde internaționale. Este modul nostru de a-ți oferi cadrul ideal în care să profesezi.
Susținem învățarea continuă, deci viitorul Pacient Care Coordinator (PCC) va avea nevoie atât de abilitățile și competențele unui profesionist, cât și de dorința de perfecționare constantă, demonstrată prin acțiuni concrete.
Ne dorim în echipă colegi pasionați, de aceea viitorul nostru coleg trebuie să dețină cunoștințe teoretice și practice care să îi permită să ofere pacientului suportul necesar și o experiență premium în clinicile noastre.
Descrierea postului
Rolul PCC este acela de a ajuta și spijini echipa medicală (formată din medicii stomatologi și asistenții medicali) prin coordonarea fluxului zilnic de pacienți, cu precădere pacienții la prima vizită. Asigură fluxul de documente sau a altor tipuri de materiale necesare unei colaborări eficiente și benefice tuturor părților (pacient, medic stomatolog, asistență medicală, clinică).
Managementul pacienților:
- Întâmpină pacienții de care este responsabil aflați la prima vizită în clinică, prezintă clinica și echipa medicală
- Se ocupă de programările pacienților preluați, pentru a asigura fluxul de pacientura optim (minimalizarea întârzierilor și reducerea timpilor de așteptare a pacientului în recepție)
- Menține contactul și răspunde prompt solicitărilor pacienților clinicii
- Prezintă pacienților modalitățile de plată și le oferă suport în a alege soluția financiară optimă
- Urmărește satisfacția pacienților după furnizarea serviciilor, pentru a promova bunele practici și a lua măsurile necesare pentru corectarea eventualelor nemulțumiri din partea pacienților
- Propune soluții de fidelizare a pacienților pe care îi gestionează, colaborând în permanență cu departamentele conexe: Medical și Marketing
- Completează complet și corect rapoartele specifice activității departamentului și orice alte rapoarte/situații solicitate de management
- Cunoaște și respectă protocoalele de lucru
Profilul postului:
- Studii universitare finalizate
- Experiență de minim 2 ani în managementul pacienților și / sau managementul unei clinici medicale
- Cunoştinte avansate de utilizare a pachetului Microsoft Office (în special Excel)
- Fluent în limba engleză
- Cunoștințe de bază în terminologia specifică domeniului medical, stomatologic
- Nivel ridicat de implicare, capacitate naturală de relaționare cu colegii, abilități de ascultare activă
- Abilități excelente de comunicare, negociere și convingere pentru a finaliza cu succes discuțiile cu potențialii pacienți
- Integritate și corectitudine
- Abilităţi de analiză şi planificare, perseverenţă în realizarea obiectivelor
- Atitudine și comportamente pozitive cu ajutorul cărora să relaționezi într-un mod constructiv și non-conflictual cu pacienții, angajații și colaboratorii clinicilor
- Deținerea unor cunoștinte teoretice și practice care să permită oferirea suportului necesar și o experiența premium pentru fiecare pacient în parte
- Persoană responsabilă, cu inițiativă, încrezătoare, convingătoare, mereu cu o atitudine pozitivă, zâmbitor/oare și cel mai important să trateze pacientul exact așa cum și-ar dori el însuși să fie tratat într-o clinică DENT ESTET

